پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6527
-
الف
+

سریال «سارقان روح» به فصل دوم رسید

پیش تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «سارقان روح» آغاز شد.

 پیش تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «سارقان روح» آغاز شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی سریال، تصویربرداری فصل اول سریال «سارق روح» به کارگردانی احمد معظمی به پایان رسید و  پیش تولید فصل دوم این مجموعه تلویزیونی آغاز شد.

ابوالفضل صفری تهیه کننده سریال «سارق روح» درباره سری جدید این مجموعه بیان کرد: استارت نگارش فصل دوم زده شده و بنا داریم که در این فصل نیز باز سراغ یک مساله اجتماعی چالش برانگیز برویم که خلاصه داستان و جزییات بیشتر درباره عوامل اصلی تولید را در روزهای آینده رسانه ای خواهیم کرد. پیچیدگی های فصل دوم هم مانند فصل اول است و پیش تولید آن از روز گذشته آغاز شده است.

این تهیه کننده در پایان اظهار کرد: پخش فصل دوم به صورت پیوسته ادامه خواهد داشت و پس از پایان پخش فصل اول با آغاز سری جدید مهمان مخاطبان خواهیم شد.

سریال «سارقان روح» به قلم هومان فاضل در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می پردازد.

دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی، کمند امیر سلیمانی و... از جمله بازیگران این سریال هستند که دانیال حکیمی بازیگر اصلی این سریال تلویزیونی است و با نقشی متفاوت در ردای یک کارشناس امنیتی قرار گرفته است.

ه خ/ط ه

نظر شما
ارسال نظر